JOIN zaak & document

Binnen iedere organisatie worden grote hoeveelheden documenten aangemaakt en verspreid. Grotendeels al digitaal (Word, Excel, PDF etc.) waarvan ook een groot deel al digitaal wordt verstuurd (via e-mail). Het andere deel wordt nog steeds geprint en via de traditionele post verstuurd. Dit geldt hetzelfde voor alle inkomende documenten. Om deze gehele documentstromen centraal te beheren in een moderne software applicatie, hebben wij voor u het Document Management Systeem Join.

JOINVoordelen JOIN

  • Versiebeheer;
  • Centrale opslag van documenten;
  • Toegankelijk voor personen buiten uw organisatie (samenwerking);
  • Eenvoudige koppelingen met andere systemen;
  • Duidelijke structuur voor het archiveren van uw documenten;
  • ISO-gecertificeerd;
  • Zowel online als on-premis beschikbaar;
  • Goede integratie met Microsoft;
  • Vanaf elke plaats toegankelijk, dus Nietlocatiegebonden;
  • Documenten zijn snel en gemakkelijk terug te vinden;
  • Documenten raken niet zoek;
  • Kostenbesparend.