Personeelsdossiers digitaliseren

Het bijhouden van de papieren dossiers kost veel tijd (en dus geld!) en het werkt bovendien niet echt praktisch. Digitaal samenwerken, altijd en overal, onafhankelijk van locatie de dossiers beschikbaar hebben, gemakkelijk, snel en eenvoudig beheersbaar. Dit zijn slechts enkele voordelen van het digitale personeelsdossier.

“Wij zijn gespecialiseerd in het digitaal indelen en digitaliseren van personeelsdossiers op documentniveau. AllBidigit doet dit voor iedere organisatie die structuur nodig heeft op de P&O afdeling.”

ljhsfsdf

Selectie, ordening en vernietiging

Papieren dossiers worden niet altijd goed bijgehouden. Ze puilen vaak uit en bevatten documenten die vernietigd kunnen worden (of  al hadden moeten zijn!). Selectie, ordening en vernietiging is een van onze kernactiviteiten! Wij kunnen dit vóór digitalisering van de dossiers netjes op orde brengen voor u.

Scannen en toegankelijk maken met behulp van geavanceerde technieken

Optical Character Recognition is een bekende techniek voor het op woord doorzoekbaar maken van documenten. Naast de gestructureerde ingangen via de toegekende meta-data (dossiernaam en nummer, tabindeling dossier en dergelijke) worden de documenten op inhoud doorzoekbaar gemaakt. Deze OCR-techniek wordt ook gebruikt bij het scannen van documenten zodat deze geautomatiseerd worden voorzien van de juiste meta-data en de classificatie eveneens op basis van de inhoud door de software wordt aangegeven. Deze technieken zijn met name bekend bij verwerking en herkenning van facturen en poststukken, maar kunnen ook ingezet worden bij het scannen van uw personeelsdossiers.

Beheer van digitale dossiers

Na digitalisering moeten de digitale documenten en dossiers natuurlijk nog binnen de organisatie beschikbaar gesteld worden. Wij kunnen u helpen met het integreren van systemen en/of koppelen naar systemen voor de verwerking en import van de digitale personeelsdossiers. Hebt u geen geschikt systeem voor het beheer van deze digitale dossiers? Wij beschikken over verschillende oplossingen waaronder een geavanceerd Document Management Systeem dat geïntegreerd kan worden binnen uw digitale werkomgeving.

Benieuwd naar onze oplossing voor u?

Neem contact op met AllBidigit voor meer informatie of om meteen een afspraak te maken!

Door onze jarenlange ervaring kunnen wij u helpen met “best practises”.

Laatste nieuws
Kunnen wij u helpen?

Bel onze specialisten voor advies, of plan een demonstratie